حمیده سلامی
دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

چگونه با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کارمان را رشد بدهیم؟

چگونه از ویدیو برای رشد تجارت خود استفاده کنیم؟ محتوای ویدیویی چقدر در رشد تجارت ما تاثیر دارد؟ قدرت ویدئو را نمی توان نادیده گرفت. این نوع جذاب ترین نوع محتوای امروز است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید از یک ویدیو برای رشد تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. در این پست درباره ی چگونگی استفاده از ویدیو مارکتینگ صحبت می کنیم:

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

چگونه با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کارمان را رشد بدهیم؟

جاگذاری ویدیو در صفحه اصلی وبسایت

اکثر شرکت های کوچک در تبلیغات آنلاین سرمایه گذاری می کنند. این تبلیغات به یک صفحه اصلی منجر می شود، که مشتریان می توانند از طریق مشاهده آن تصمیم به خرید بگیرند. بهبود نرخ تبدیل صفحات فرود همیشه مورد توجه است.مطالعات نشان داده است که یک ویدئو روی صفحه فرود شما می تواند تبدیلات را به میزان 80٪ افزایش دهد. این به این دلیل است که محتوا جذاب است و مردم را به تماشا تشویق می کند. آنچه که باید در نظر داشته باشید این است که این ویدیو نباید به طور خودکار باز شود چراکه تمام مزایا را می توان به سادگی با نمایش یک ویدیو که به طور ناگهانی و لحظه ای برای مشتری در صفحه فرود باز می شود از بین برد.

چگونه با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کارمان را رشد بدهیم؟

شما می توانید مشتریان تلفن همراه را بیشتر کنید

بیش از نیمی از کاربران اینترنت اکنون فقط از یک دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. این یک واقعیت مهمی است زیرا به این معنی است که تولید سنتی محتوا به سرعت در حال سقوط است و چیزی نیست که بتوانید در مورد آن انجام دهید. مردم زمان برای خواندن یک پست طولانی در صفحه نمایش کوچک گوشی هوشمند ندارند.بهترین راه این است که از ویدیو استفاده کنید. این ساده ترین راه برای انتشار اطلاعات زیاد در یک زمان کوتاه مدت است.این یک راه جدید برای رسیدن به بیش از نیمی از مخاطبان و جذب کاربرانی است که زمان و یا تمایل به خواندن متن بلند را ندارند.

چگونه با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کارمان را رشد بدهیم؟

در عمل خدمات و محصولات خود را نمایش دهید

یک ویدیو می تواند مردم را با نگاهی دقیق به آنچه که محصول شما واقعا هست و نحوه استفاده از آن را فراهم کند. و همچنین با استفاده از ویدیو می توانید به بسیاری از سوالات مشتریان و کاربران وبسایتتان پاسخ بدید. نمایش دادن خدمات و محتوای کارتان از این طریق راحت تر و جذاب تر است.

چگونه با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کارمان را رشد بدهیم؟

از ویدیو برای رفتار تعاملی استفاده کنید

کلید رشد هر کسب و کار این است که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. هیچ چیز بدتر از داشتن یک لیست عظیم از آدرس های ایمیل در پلت فرم خبرنامه که هیچ یک از آنها به شما پاسخ نداده باشند نیست. یک راه عالی برای افزایش سطح تعامل این است که ویدیوهایتان را تعاملی کنید.راه های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. برای مثال ،فیلم های مبتنی بر انتخاب که در آن مردم می توانند یک داستان را دنبال کنند که شامل محصول شما می شوند، همیشه محبوب هستند. شما همچنین می توانید رویدادهای را از طریق جریان زنده سازماندهی کنید.به عنوان مثال، یک راه محبوب برای تضمین تعامل، سازماندهی یک جلسه پرسش و پاسخ زنده است.یک ویدیوی آنلاین که بتوانید به طور زنده سوالات کاربران ، انتقادات و پیشنهادات آنها را بشنوید و در همان لحظه پاسخ بدید و جوابگوی آنها باشید.

نمی توان بر روی ویدئو متکی بود

آنچه شما باید به یاد داشته باشید این است که شما نمی توانید به ویدئو متکی باشید. این یک راه عالی برای تشویق مردم به علاقه مند شدن به شرکت شما یا وبسایت تان هست، اما توجه کنید که صنعت کسب و کارتان را با ویدیو ترکیب کنید و از محتوای متنی و یا تصاویر در آن استفاده کنید چرا که ویدیو های تکراری برای مخاطبان جذاب نیست و آنها با دیدن یک بار یا دوبار مشاهده ی یک ویدیو تکراری دیگر حوصله زمان گذشتن برای تماشا را ندارند در نتیجه خیلی سریع محتوای ویدیویی شما را کنار می گذارند.


حمیده سلامی
حمیده سلامی

دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر _ IT

نظرات